|
Komentáře ke článku: NIMBY, NIABY, LULU, YIMBY, BANANA, NIMTO, ALARA ze dne 14.04.2006, autor článku: Lukáš Rytíř Komentář ze dne: 23.06.2006 10:14:43 Reagovat Autor: neregistrovaný - Viktor N. (vnavratil(zav)cbox.cz) Titulek: Dost blbé přirovnání Píšete v článku o LULU: „Proč by zde měla stát továrna, železniční nádraží (Brno)?“ Problém brněnského nádraží nespočívá v „nežádoucím užitíé místní půdy“, nýbrž v naprosto absurdním přesunu stávajícího nádraží o nějakých 800 metrů, spolu s nutností přebudovat veškerou železniční síť v Brně a přivaděče. Stávající nádraží v centru svou polohou vyhovuje obyvatelstvu nejen kvůli tomu, že přímo před nádražím je kompletní uzel MHD atd. Jenže radnice se shlédla v přesunu, protože se bude stavět „na zelené louce“, potečou prachy plným proudem, stavaři mají asi na 10 let zajištěnou práci a když jsou nacpané kapsy, tak se na potřeby lidí nemusí ohlížet, že? Zde se tedy jedná o odpor obyvatelstva vůči zkorumpovaným úředníkům magistrátu a stavební betonářské lobby! Více na [odkaz]www.nadrazivcentru.cz[/odkaz]. Komentář ze dne: 24.06.2006 08:21:55 Reagovat Autor: neregistrovaný - míša mýval (@) Titulek: Brňáci, poučte se od Pražáků Praha v šedesátých letech investovala do magistrály přes centrum, Hlavního nádraží a začala stavět podpovrchovou tramvaj. Výsledek? Hlavní nádraží, které bylo v devatenáctém století stavěno na sto let dopředu je v jedenadvacátém století nevyhovující a Pendolino jezdí z Holešovic. Jeho napojení na moderní železniční síť si vyžádá stovky miliard korun. O magistrále ani nemuvě. Pokud by se v šedesátých letech začala komplexně řešit doprava a ne pouze vylepšovat to co tu máme po Marii Terezii a Franz Josefovi, asi by bylo problémů méně Komentář ze dne: 24.06.2006 08:43:25 Reagovat Autor: neregistrovaný - Sopko (@) Titulek: Re: Brňáci, poučte se od Pražáků Pendolina jezdí z Holešovic jenom dočasně, než se dobuduje Nové spojení pod Vítkovem (což bude do 4 let). Hlavní nádraží v centru Prahy (i Brna) je výhra, protože znamená ekologické kapacitní přivedení hromadné dopravy přímo do centra s dobrými dopravními vazbami na další směry Komentář ze dne: 24.06.2006 09:50:15 Reagovat Autor: neregistrovaný - míša mýval (@) Titulek: Re: Re: Brňáci, poučte se od Pražáků Napojení na hromadnou dopravu nepovažuji za ideální. Vlakem jezdí hodně starších lidí, kteří se bojí jezdit metrem (kvůli pohyblivým schodům). Hlavní nádraží je sice napojeno i na tramvaj (U Bulhara), ale je to daleko. Blízkost centra má význam tak pro turisty. Pro obyvatele by bylo výhodnější nádraží na místě, kam se dá dojet MHD ale i dojet a zaparkovat autem. Vnitřní železniční síť využít více pro městskou a příměstskou dopravu. Co se týče Vítkova, ten moc nepomůže, protože neřeší spojení od Plzně a Českých Budějovic. A od Kolína jsou naopak spokojeni se současným Masarykovým nádražím. Komentář ze dne: 29.06.2006 19:03:33 Reagovat Autor: neregistrovaný - V.Nov8k (@) Titulek: Re: Brňáci, poučte se od Pražáků Magistrála byla stavěna jako součást (první) Základního komunikačního systému v Praze, zvaného Zákos. To, co se buduje teď, vnější a vnitřní okruhy se sítí radiál, je v podstatě oprášený Zákos, zavržený s velkou slávou začátkem 90. let. Magistrála měla být a bude jen jednou z radiál. Mohlo se samozřejmě začít stavbou okruhu - jenže magistrála sloužila hned a slouží dosud. Uvolnila střed města, stáhla na sebe spoustu vnitropražské dopravy. Chyba je jen na těch, kdo zdrželi výstavbu a nereagovali na prudký nárůst motorizace v 90. letech. Komentář ze dne: 29.06.2006 20:48:07 Reagovat Autor: neregistrovaný - míša mýval (@) Titulek: Re: Re: Brňáci, poučte se od Pražáků Chyba je právě umístění před nádražím a v důsledku toho úrovňové řešení křižovatek v úseku k Nuselskému mostu (vede pod ní metro). O znehodnocení prostoru Muzeum - Václavské náměstí ani nemluvě Zobrazit článek NIMBY, NIABY, LULU, YIMBY, BANANA, NIMTO, ALARA |
|
Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami
nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.