Pro Atom web - vyvracení mýtů o jaderné energetice
| Seznam jaderných elektráren | Download |
  Hlavní menu
Úvodní stránka
Odkazy
Ankety
Aktuality
TOP 15

Podpořte nás
Naše ikonka

O nás


  Rubriky


  Reklama

  Reklama



  Pro Atom web
Email: proatom zavináč luksoft.cz
ISSN 1802-5331

(c) 2007-2008
Zásady ochrany osobních údajů






Komentáře

ke článku: NIMBY, NIABY, LULU, YIMBY, BANANA, NIMTO, ALARA
ze dne 14.04.2006, autor článku: Lukáš Rytíř

Komentář ze dne: 23.06.2006 10:14:43     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Viktor N. (vnavratil(zav)cbox.cz)
Titulek: Dost blbé přirovnání
Píšete v článku o LULU: „Proč by zde měla stát továrna, železniční nádraží (Brno)?“

Problém brněnského nádraží nespočívá v „nežádoucím užitíé místní půdy“, nýbrž v naprosto absurdním přesunu stávajícího nádraží o nějakých 800 metrů, spolu s nutností přebudovat veškerou železniční síť v Brně a přivaděče. Stávající nádraží v centru svou polohou vyhovuje obyvatelstvu nejen kvůli tomu, že přímo před nádražím je kompletní uzel MHD atd. Jenže radnice se shlédla v přesunu, protože se bude stavět „na zelené louce“, potečou prachy plným proudem, stavaři mají asi na 10 let zajištěnou práci a když jsou nacpané kapsy, tak se na potřeby lidí nemusí ohlížet, že? Zde se tedy jedná o odpor obyvatelstva vůči zkorumpovaným úředníkům magistrátu a stavební betonářské lobby!
Více na [odkaz]www.nadrazivcentru.cz[/odkaz].

Komentář ze dne: 24.06.2006 08:21:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - míša mýval (@)
Titulek: Brňáci, poučte se od Pražáků
Praha v šedesátých letech investovala do magistrály přes centrum, Hlavního nádraží a začala stavět podpovrchovou tramvaj.
Výsledek? Hlavní nádraží, které bylo v devatenáctém století stavěno na sto let dopředu je v jedenadvacátém století nevyhovující a Pendolino jezdí z Holešovic. Jeho napojení na moderní železniční síť si vyžádá stovky miliard korun. O magistrále ani nemuvě. Pokud by se v šedesátých letech začala komplexně řešit doprava a ne pouze vylepšovat to co tu máme po Marii Terezii a Franz Josefovi, asi by bylo problémů méně

Komentář ze dne: 24.06.2006 08:43:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Sopko (@)
Titulek: Re: Brňáci, poučte se od Pražáků
Pendolina jezdí z Holešovic jenom dočasně, než se dobuduje Nové spojení pod Vítkovem (což bude do 4 let). Hlavní nádraží v centru Prahy (i Brna) je výhra, protože znamená ekologické kapacitní přivedení hromadné dopravy přímo do centra s dobrými dopravními vazbami na další směry

Komentář ze dne: 24.06.2006 09:50:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - míša mýval (@)
Titulek: Re: Re: Brňáci, poučte se od Pražáků
Napojení na hromadnou dopravu nepovažuji za ideální. Vlakem jezdí hodně starších lidí, kteří se bojí jezdit metrem (kvůli pohyblivým schodům). Hlavní nádraží je sice napojeno i na tramvaj (U Bulhara), ale je to daleko. Blízkost centra má význam tak pro turisty. Pro obyvatele by bylo výhodnější nádraží na místě, kam se dá dojet MHD ale i dojet a zaparkovat autem. Vnitřní železniční síť využít více pro městskou a příměstskou dopravu.
Co se týče Vítkova, ten moc nepomůže, protože neřeší spojení od Plzně a Českých Budějovic.
A od Kolína jsou naopak spokojeni se současným Masarykovým nádražím.

Komentář ze dne: 29.06.2006 19:03:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - V.Nov8k (@)
Titulek: Re: Brňáci, poučte se od Pražáků
Magistrála byla stavěna jako součást (první) Základního komunikačního systému v Praze, zvaného Zákos. To, co se buduje teď, vnější a vnitřní okruhy se sítí radiál, je v podstatě oprášený Zákos, zavržený s velkou slávou začátkem 90. let. Magistrála měla být a bude jen jednou z radiál.
Mohlo se samozřejmě začít stavbou okruhu - jenže magistrála sloužila hned a slouží dosud. Uvolnila střed města, stáhla na sebe spoustu vnitropražské dopravy. Chyba je jen na těch, kdo zdrželi výstavbu a nereagovali na prudký nárůst motorizace v 90. letech.

Komentář ze dne: 29.06.2006 20:48:07     Reagovat
Autor: neregistrovaný - míša mýval (@)
Titulek: Re: Re: Brňáci, poučte se od Pražáků
Chyba je právě umístění před nádražím a v důsledku toho úrovňové řešení křižovatek v úseku k Nuselskému mostu (vede pod ní metro). O znehodnocení prostoru Muzeum - Václavské náměstí ani nemluvě





  Anketa
Co byste zvolili za nejpřijatelnější alternativu?

Prolomení těžebních limitů (zbourání Horního Jiřetína) (335 hl.)
 
Garance ceny pro nové bloky Temelína (70 Eur/MWh) (287 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 622

  Výměna odkazů

Přípony souborů

Zkratky

Vlajky států světa

Tapety na plochu PC






  Nejčtenější články
Spotřeba elektrické energie
(04. 03. 2006, 39577x)
Jaderné fóry
(01. 04. 2007, 37507x)

  Kde to vře!
Zajistíme energii bez prolomení limitů?
27. 04. 2012
Počet komentářů: 2282

Regulace obnovitelných zdrojů – scénář S2040
02. 01. 2012
Počet komentářů: 2259

PERMAKULTURA – příběh jedné komunity
16. 02. 2007
Počet komentářů: 1294

Fotovoltaika - kšeft, za který všichni zaplatíme
22. 02. 2009
Počet komentářů: 1063

Potěmkinovské šílenství s obnovitelnými zdroji
02. 04. 2008
Počet komentářů: 731

BIOETANOL - naše naděje nebo past?
07. 04. 2006
Počet komentářů: 719


  Poslední komentáře
  • Jsem pro to, aby se zkoumaly různé možnosti, jak získávat (ale hlavně jak USPOŘIT) energii (u jadern . . . (Obnovitelné zdroje energie neexistují!)
  • U fotovoltaických systémů váhově převažuje beton (pokud nejsou organickou součástí střechy), potom . . . (Stop radioaktivnímu uhlí, start Zwentendorf!)
  • Dokazal to nekdo spocitat kdy JE vyprodukuje tolik energie kolik se do ni ze vsech zdroju vlozilo a . . . (Argumenty proti jaderné energetice)
  • Žiji na farmě, máme cca 100 ha polí a mléčný skot. Téma permakultury mě tedy docela zajímá, protože . . . (PERMAKULTURA – příběh jedné komunity)
  • Žiji na farmě, máme cca 100 ha polí a mléčný skot. Téma permakultury mě tedy docela zajímá, protože . . . (PERMAKULTURA – příběh jedné komunity)

  •   Počítadlo přístupů




    Web site powered by phpRS PHP Scripting Language MySQL Apache Web Server

    Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
    Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami
    nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.